Gå til innhold

Hvor mye bruker man på en weekend til for eks. London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg uten lommepenger. Kun reise, hotell, mat etc.

Skrevet

Jeg beregner 1000 kr pr person pr døgn, inkludert alt med reise mat og overnatting. Det er et godt budsjett som også rommer litt lommepenger og litt opplevelser.

Skrevet

Hotell er ikke spesielt billig synes jeg i London dersom man skal få litt standard. Tok en impulstur i desember med Norwegian fra Bergen og betalte 2300,- t/r, og 2100,- (ikke så aller verst pris - var få ledige rom og de hadde "spesialtilbud") for 2 netter på 4* hotell i Holborn, pr pers. De hotellene vi ønsket å bo på var fullbooket. Flytog kostet 39pund t/r Stansted- London

Mat, vi hadde frokost inkl. i hotellpris, det ble et par-tre pubbesøk inninmellom shoppingen, så lunsj, og middagene kom vel på ca 400 uten drikke/ vin. Hadde jeg reist med min mann hadde vi nok brukt mer siden hans lommebok er større enn min ; hi hi ;-)

Skrevet

Det kommer jo an..... -men vi kjøpte ganske billige billetter, ca 2000,- tror jeg det var. Hotellet vi valgte kostet litt over 1000,- per natt, og hvor mye brukte vi på mat??? 3000,- kanskje.....

Skrevet

reiser i april til London. kostet 1800 for reise og opphold. mat kommer i tillegg. kommer jo an på hvor du spiser og hvor mange dere er... macdonalds er jo ikke dyrt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...