zanzibar Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hei, merker jeg trenger litt solskinnshistorier. Hører bare om folk alt ikke klaffer for og jeg lurer på om noen har noen fine historier for å holde motet oppe. Er det for eks noen som er blitt gravide rett etter lap??? Eller noen med aih, eller annet:-)?
*stjernebaby ønskes* Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 hellu tenkte jeg skulle svare på innlegget ditt jeg tok lap i oktober og ble gravid etter dobbel kur av pergotime, alt så ut til å gå flott, men hjertet sluttet å slå, så måtte på utskraping. er i gang med ny hormonkur nå så jeg krysser alt som er. har u tatt lap? det kommer vel litt ann på hvordan ting utvikler seg etter en lap, og det kommer nok ann på hva som "feiler" dg. Men jeg trur det er mange som har positive erfaringer og at det ofte klaffer etter en lap. du får bare stå på.
rampejenta - ny spire Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 jeg kan ikke svare av egen erfaring da.. men jeg har hverfall hørt at det er en god del som blir lettere gravid etter lap.. ikke de at jeg vet hvorfor da, for jeg vet egentlig ikke hva en lap gjør
hjemmekanskje??? Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Hei! Etter 2,5 år med prøving, pergo og lap er jeg endelig gravid. 23+4 nå. Jeg tok lap i mai og blei gravid i oktober. Så det tok noen måneder etter lap men jeg er sikker på at det gjorde utslaget. Fant ut at jeg har endemetriose, noe som gjør det svært vanskelig å bli gravid. Venninna mi blei gravid første pp etter lap. Så det er nok noen solskinnshistorier ja ) Masse lykke til )
74skytte Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Ei jeg kjenner hadde lap i november, og ble gravid i desember. Alt er åpent, så det er derfor enkelte blir lettere gravide rett etter lap. Jeg selv ble ikke det.
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Hei Zanzibar! jeg ble gravid på første forsøk etter lap med HSG-røntgen. Og da hadde vi prøvd å bli gravide i 1,5 år. Skulle nesten tro at det var bra å få "spylt" gjennom systemet med kontrastmiddelet Har faktisk hørt at det er noe i det Klem
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Glemte å si at de fant ingenting galt på lapen og HSG-røntgen. Derfor jeg skrev det der med at det kanskje var bra å få spylt gjennom systemet
zanzibar Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2008 Hei, så godt å høre noen solskinnshistorier:-) Trenger det. Selv fikk jeg TR i dag og det var første pp etter lap, og jeg merker jeg er så vandt til det at jeg ikke blir så lei meg lenger. Er vel bare en måte å beskytte seg selv følelsesmessig på. Er jo egentlig utrolig tungt det å prøve i lang tid. Skal til samtale rett over påske å høre hva vi skal gjøre videre. De fant ikke noe galt på lap og sånn det ser ut er både jeg og mannen min friske som fisker.... vi blir bare ikke gravide..
BEA-77 Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Jeg ble gravid på andre pp etter lap og mitt etterlengtede barn er nå 4,5 mnd og ligger ved siden av meg og sover så søtt:) Skjønner så inderlig godt hvordan dere har det, etter over 2 års prøving uten å bli gravid. Fungerte heller ikke med pergo for oss, men lap. gjorde susen. Husker at fastlegen min nevnte at statistikkene viste at mange ble gravide etter lap, så det er ikke tull det altså. Masse lykke til alle sammen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå