tupppelina Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg fikk fåreskrevet loette av min lege
Nilu♥ Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Cerazette er en mini-pille, ikke p-pille. Forskjellen får du søke litt på nettet om. Jeg ble hvertfall veldig humør syk av cerazette og hadde dessuten mensen i fra babyen min var 5 uker til 6 måneder. Da sluttet jeg på cerazette, gikk to måneder uten noe også begynte jeg på den p-pillen jeg brukte før vi fikk barn (jasmin). Fastlegen min sa at mange gynekologer sier at man kan begynne på vanlig p-pille når babyen er 6 måneder. At mange gynekologer sa det var ikke godt nok for meg så jeg ventet noen måneder til før jeg begynte....
@nemone Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg ammer og bruker cerazette, ingen andre bivirkninger enn kviser :-(. Har bare brukt dem i 1 måned (har ikke fått igjen mensen etter fødsel) så det kan vel kanskje komme andre bivirkninger senere, men vet også at mange ikke får bivirkninger i det hele tatt (sikkert som alle andre piller - man reagerer forskjellig).
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Cerazette er også en p pille. Jeg gikk på denne og ble gravis, så den er ikke å anbefale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå