MyB@by <3 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 hva kan dette være? stakar han har så vondt, nå er han så sår som jeg aldri før har sett han.... han skriker bare vi nærmer oss badet, da vet han jeg må vakse han,og det er tydeligvis veldig vondt. Han er så sår at det er nesten så han blør. Han har ikke spist stort de siste 4 dagene pga høy feber, men så fort han får i seg noe så kommer det rett ut i blæeia som grønn bæsj.... ringte til legen i går, men de trodde bare det var den 4. barnesykdommen... jeg kommer til å reise til legen i morgen!! Men noen som har opplevd noe liknende med sine barn.??? Han er snart 11 måneder...
*ks 75* Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Ikke gått og vite grunn, men vask med kunn lunket vann la han ligge uten bleie så åfte som mulig og når bleia må på pøs på med potet mel, det har funket kjempe bra på mine.
MyB@by <3 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 potetmel ja... det skal jeg prøve.... har bare smørt med apobase jeg, den har funket veldig bra til nå... men nå tror jeg bæsjen er kun syre, så det blir sårt med en eneste gang..
fox`y Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 lilleguttn min har netopp blitt feber fri.hadde feber 1 uke,ville ikke ha pupp i d hele tatt,vill fortsatt ikke ha.(ikke noe fast føde heller) han er oxo slik at når han får mm i magen kommer d i retur som grønn bæsj. han hoster oxo fælt da å fikk konstatert kraftig halsvirus.men bortsett fra d høres d ut som nesten d samme egentlig. jeg bruker potetmel,lufter stompen,a -cream,men de små blir fort sår ja. håper lillegutten din blir raskt frisk,god bedring til han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå