Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Del Skrevet 26. februar 2008 Hadde hastesnitt med nr en, og er livredd for å føde nå.... Var så klar sist gang, kom inn i fødsel, men så stoppa det opp... Begynte å blø kraftig, og man oppdaga da at morkaka løsna og det gikk rett ned på operasjonssalen. Det var litt av et pes! Er litt redd denne gangen, ikke for at det kan skje komplikasjoner igjen, det er jeg på en måte forberedt på, siden jeg allerede har opplevd det èn gang. (eller..hmmmm ...) Men det er den vanlige fødselen! Bare tanken på at den skal komme ut, jeg har et stort arr der, tenk om det skjer noe enda mer alvorlig, fødsel nr 2 skal jo være bedre enn nr 1, men jeg hadde jo ingen fødsel! Jeg gruer meg som en besatt, men hører å føde vanlig skal være bedre, spes etterpå. Man kommer seg opp med en gang osv... For jeg har jo selvfølgelig tenkt på å ta planlagt, men men går jo på en måte glipp av noe da... eller...? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136974812-hastesnitt-med-nr-en-tenk-om-det-g%C3%A5r-galt-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei Jeg har det akkurat på samme måten. Fikk hastekeisersnitt jeg å etter 16 timer. Kom aldri lengre enn 5 cm å da begynnte gutten å bli sliten. Problemet var at han ikke kom seg ut. Har målt bekken i ettertid, men det er helt normalt, så jeg vet i grunn ikke hva som gikk galt. Jeg er nå i uke 22 å det nærmer seg jo med stormskritt, men har blitt lovet at jeg skal få komme inn på kvinneklinikken på et forberedene møte hvor fødselsmetoder skal gjennomgås, og vi skal analysere forrige fødsel for å se hva man evt kan gjøre. Jordmor skulle ordne dette. Kjenner panikken tar meg når jeg tenker på kommende fødsel, jeg motet meg sånn opp til forrige gang, så hva skjer nå???? Når har du termin? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136974812-hastesnitt-med-nr-en-tenk-om-det-g%C3%A5r-galt-n%C3%A5/#findComment-137025178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dramatica Skrevet 3. mars 2008 #3 Del Skrevet 3. mars 2008 Har termin 23 Mai, så er i uke 28 nå.... Huff er ikke moro det der! fIkk tilbud om å komme på et sånt møte jeg også, men eg har ikke hørt noe enda.... Kanskje det virker som jeg er litt rolig, men det er jeg ikke! Han i magen min var så urolig han da, vi holdt ikke på så lenge som deg da stakkars.... Kom inn på sykehuset i halv 11 tida tror jeg, og halv 4 var han ute. Men jeg blødde som en gal etter vannet hadde gått.... Og han vesle inni magen var så urolig at at først var redd for han siden han hadde så høy puls, men så fant de ut at han bare var så aktiv... Ei venninne nevnte at det er kanskje derfor morkaka løsna, men den jeg har inni magen nå, er mer aktiv enn han forrige...! Oj sann... Er jo bra det da, men på slutten, hva da.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136974812-hastesnitt-med-nr-en-tenk-om-det-g%C3%A5r-galt-n%C3%A5/#findComment-137028411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå