Gå til innhold

Er det ok å gi mme når ettåringen ikke vil ha vanlig kumelk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller er det av en eller annen grunn ikke bra at de små får dette etter at de har rundet året? Lillemor koser seg med mme, men vil ikke ha flaska når jeg prøver med vanlig melk. Prøver å blande litt og litt kumelk i mme, men blir det for mye går flaska i gulvet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får minsten fortsatt mme og han er 16 mnd. Han er ikke så glad i kumelk. Helsesøster sa det var ok. Det er litt mer kalorier i mme, men ellers var det greit å fortsatt gi.

Skrevet

Min datter på 13 mnd får en flaske mme før hun legger seg (180ml). Hun elsker det! Tror ikke det gjør noe om ikke barnet er overvektig. Er visst mer kalorier i mme.

Skrevet

er vel sikkert greit det =)

men har du prøvd biola istedenfor??

Skrevet

bland det gradvis ut med kumelk.

Feks 190 ml mme 10 ml kumelk

så 180 ml mme og 20 ml kumelk.

osv..

Skrevet

De har jo kommet ut med en NAN 3 nå, som er fra 10 mnd... Den bruker jeg som mellommåltid feks;)

Skrevet

Ja, det er nok heilt i orden. Didrik fikk i alle fall mme til han var over 1,5 år. Ville absolutt ikkje ha vanlig melk, heller ingen form for blanding mellom kumelk og mme. Men plutselig har han snudd heilt om, og elsker kumelk. godt å kunne slutte å blande mme!

Skrevet

Vesla mi er også glad i mme-flaska si. Hun liker vanlig melk, men det er nok noe spesielt med den mme'n. Vi fortsetter en stund til, en flaske om morgenen og en om kvelden.

Skrevet

Trine: Fikk kjøpt nan3 på ICA Supermarked=)

Skrevet

Du kan gi mme. De færreste barn liker kumelk over natta. Du må jo fortsette med tilvenninga til melk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...