Gå til innhold

Tips til hva jeg skal servere til barselstreff i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må seriøst ned på butikken snart (før Frustrerte Fruer) og se om jeg finner noe godt å lage til jentene og babyene kommer til meg kl. 11 i morgen. Jeg har lyst å lage noe godt og som metter litt, men også lettvindt! Har dere noen tips?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en gryterett med nystekte baguetter? Eller nystekte baguetter med pålegg, suplert med grønnsaker og dip?

Skrevet

Jeg tenkte på pai, men da må jeg vel styre med butterdeig og sånn da? Eller har du en bra oppskrift?

Skrevet

Takk for at du minnet meg paa Frustrerte Fruer! Kan ikke tro at jeg holdt paa aa glemme det igjen...

Sist barseltreff lagde jeg groennsakssuppe og fruktsalat.

Men ferskt broed og deilig paalegg, kanskje koke noen egg eller lage eggeroere? Kjapt, enkelt og veldig godt! Og du, ikke glem sjokoladen til kaffen :-) he he

Skrevet

Finnes det ikke ferdiglaget paideig i butikken? Mener noen her inne har nevnt det, og at den er god!?

Skrevet

du kan kjøpe sånn maisenna 1-2-3 pai. Tror du bare skal blande pulveret med vann (evt olje? husker ikke..) og trykke ned i forma og steke. kjempegreit.

Skrevet

Jo jeg tror NÅ har en sånn

Skrevet

Paideig er kjempelett.

1 klatt smør

mel

cottagecheese(sånn dessert variant passer kjempefint og er riktig størrelse)

salt

Pass på å ha nok mel på, hvis ikke smelter deigen når den stekes.

Skrevet

Jøss er det vanlig med varmrett på slike treff altså? Det jeg setter mest pris på å få servert er grove rundstykker med egg eller skinke o.l. Og så er det gjevt med noe søtt til kaffen ;-)

Skrevet

Enig med sistemann: hater de som skal overgå hvernadre på disse barseltreffene. Her er det enkelt lunsj med rundstykker, egg, skinke og ost.

Etter en lett lunsj går vi en tur. Helt supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...