Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg liker best Benjamin, han liker best Håkon... Hvilket foretrekker dere?
Synnøve_Solbakken Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Håkon Et av de fineste navna i verden!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Benjamin:) Eller kombinasjonen Håkon Benjamin går også. Som ett kompromiss om nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Jepp, Håkon Benjamin var en bra kombinasjon. Personlig foretrekker jeg Benjamin! Synes det er kjempefint. Men Håkon er jeg ikke like begeistret for.. Jeg liker godt gode norske navn, men i navnet Håkon er det er det bare å og o med en k imellom, og jeg synes det høres ut som at K forsvinner langt ned i halsen når man sier det! Jeg er sikkert meget rar akkurat der, har aldri hørt andre si noe sånt.. Men det er min mening om Håkon.. Ikke pent.
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Benjamin! Men Håkon er også veldig fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå