Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?? :)

Ikke vært noe særlig innpå her i det siste, men jeg har fått med meg at du skal inn til operasjon før Riga-tur... Når skal du operere da? Håper alt er bra med deg og at du kommer deg raskt til hektene igjen etter operasjonen og dermed raskt til Riga.. :))

Jeg er igang med forsøk nr to, etter laaang venting (syns jeg da, hehe -utålmodig sjel og itt små-panisk pga alder). Nå har jeg gått på sprøyter (puregon 350IE) i 6 dg og var til Ul i dag. Jeg hadde 5-6 folikkler og bør vel kanskje være fornøyd med det. Slimhinna var 5,3 i motsetning til forrige forsøk der den var 2,3 ved uttak. Har hatt langt regime denne gangen slik at det spiller kanskje litt inn. Håper inderlig at den vokser noen mm til da :-). Lei av nesesprayen også etterhvert... hehe :)) Nå er det bare å stikke i 4 dg til og krysse fingrene. Skal til neste UL på fredag 29/2. Håper på uttak man 3/3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. hvor er du da? :-)))

Klem

Skrevet

Titt tei:))) Her er jeg!!

Sitter i Trondheim med fire små søte sår på magen. Ble operert i går, så nå er eggstokkene mine borte. Operasjonen gikk over all forventing, og jeg er sprek som bare det:O)))

Har nettopp sendt mail til Riga og sagt at nå er jeg klar til og starte opp med medisinene!!! I følge legen på St.Olavs, så var det bare og starte opp any time.

Så gøy og høre at du er i gang igjen!!!! Håper UL på fredag viser at du er klar for uttak, og at slimhinnen din har vokst enda litt mer!!

Blir kjempespennende dager for deg fremover nå!! Jeg følger deg hvert skritt på veien, så du må bare holde meg oppdatert videre:O)

Stor stor klem til deg, og masse masse lykke til på fredag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...