*mamma*til*markus* Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Det gjør min gutt på 10 mnd og det har han gjort leeeenge.. Vi lhar soverom vegg i vegg og hører han ganske godt på kvelden.. Har vel egentlig ikke tenkt noe over dette før nå, men er det normalt at de snorker når de er så små? Har forsikret meg om at det ikke er noen busemenn i nesa når jeg legger han også.. Er selvfølgelig klar over at mange snorker, men han snorker så høyt. Er vel derfor jeg lurer på om noen vet årsaken til dette?? Takk for svar:)
ifie Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jah! Han snorker ikke så fryktelig høyt, da, og ikke hver kveld heller, men det hender både titt og ofte at jeg har mannesnork i ene øret og babysnork i andre Jeg tror han er litt tett de kveldene han snorker, men han er ikke forkjølet, så jeg vet egentlig ikke... Ble vel kanskje ikke så mye hjelp, men jeg har hvertfal også en liten småsnorker
ToTe Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 her er også mannesnork og babysnork fra hver sin kant!!
"gullet" Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 d gjorde storebror her i huset, han oppererte mandlene da han var 1 1/2 år, men så ekstremt er d kanskje ikke ??? han til meg var også veldig plaget m halsbettenelse hva m og prøve saltvannskyll, d r helt ufarlig.. selv om d ikke er noen busemenn så kan han være litt tett lengre inn
Fire småtroll Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Eldste gutten min snorker, ikke hver natt og ikke hele tiden, men han snorker rett som det er og har gjordt det siden han var baby. Han har store mandler, ikke så store at det plager han eller gir han problemer med infeksjoner, men større enn gjennomsnittet.. Ikke aktuelt å gjøre noe med det så lenge det ikke plager han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå