tvkrus Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 jeg venter nå tredje er uke 25 med første var det greit ,men liten født 11 dager før termin 4,5time etter vannet gikk og 2800g. med andre ble det opptaget en skillevegg i livmor var til ekstra ultralyd ,men ikke noe mer oppfølging. ble født i uke 30 på ca 40-45 min veide 1804g. nå har jeg vært på orninær ul + invendig ul for å måle livmorhalsen og ul hvor hu måla blodgjenon strømmning på mange blodkar på meg og på barnet . jeg kjønte ikke helt hvordan hu målte det, hu fant det hu lete etter å satt på lyd og fikk kurver på sjermen . Er den kurven plusen på blodåren? hu også en måling på hvor stor barnet er . fikk time til lege og ul om 3uker igjen. Hvordan oppstår en skillevegg ? Hva er egentilg veggen består av ? Jeg har lest at flere har fjernet skillevegg jeg har aldrid fått spørsmål om det er det "vanlig" å fjerne den er er ikke å gjøre det? Er det arvlig å ha/få skillevegg ? bør jentene mine skjekke det ut og evntulet fjerne før de vil ha barn? Får en lungemodingsprøyet hvis en "bare" har risiko for tidlig fødsel eller er kun hvis fødselen starter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå