Gå til innhold

3D-ultralyd - hva er nærmeste tilbud for oss som bor i Lillestrømområdet?

Anbefalte innlegg

Har sett at det er en del fra Lillestrøm omr på disse sidene. Har dere bestilt/vært på 3d ul?

Hva er nærmeste tilbudet for oss og hva koster det ca?

Har lurt litt på å bestille, og da bør jeg vel gjøre det snart kanskje : )

Fortsetter under...

Spesialistsenteret for kvinner ligger på Jessheim hvertfall... Vet ikke om det er noe nærmere Lillestrøm...

Det koster 1100 kr for 30-45 minutter, da får du med en dvd med bilder og film..

De anbefaler og ta ca uke 25, pga da ser man mye, men det er enda ikke blitt lett for babyen å hjemme seg...

http://spesialistsenteretforkvinner.no/

Ja, Jessheim funker : )

Ellers tittet jeg litt på nettet og fant et tilbud på ultralydklinikken Sandvika. De tok kr 800,- Det var jo faktisk kr 300 rimligere.

Noen som har vært på Sandvika?

Jeg bestilte på Sandvika for en stund siden, da ingen hadde erfaring fra Jessheim.

Så jeg drar dit 8 mars.

Har hørt mye positivt der:)

Men vet nå om fler som har vært på Jessheim som er like fornøyd.

Er jo lenger å kjøre til Sandvika enn Jessheim fra Skedsmo...

Hørt masse positivt om sandvika, skal dit selv. Du får 45 min time, dvd m/film og 20-50 bilder(etter hvor bra de er) og de beste bildene på fotopapir. Er bare 25min med tog fra lillestrøm(er greit med tanke på trafikken) og det ligger rett ved tog stasjonen og sandvika storsenter.

Annonse

Håper dere som skal dit 31. skriver inn og forteller hva dere syntes. Jeg skal dit 4.april, nemlig :)

Men har en kollega som var der forrige uke, og hun har bare positivt å si om legen og om det hele :) Gleder meg masse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...