Gå til innhold

Dere med baby på 4 mnd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva og hvor mye spiser babyen din?

Her våknar jenta mi i mellom 7 og 9, får en pupp, en time senere pupp igjen. etter en kvil får hun litt grøt og 120mme. hver 3 time ca 160 mme. legger seg mellom 19 og 21. mye eller lite??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske likt det vi har det hjemmet, untatt det at min datter får bare mme ( dvs jeg vet alltid hvor mye hun spiser, det vet ikke du disse gangene hun får pupp )

Datteren min våkner rundt 9-10, får 165 ml mme, så sovner etter en time og får velling + litt mme ( ca 180 ml til sammen da ) ca 13, og så er det litt frukt som mellommåltid og ellers samme mønster: 165 ml mme hver 3-4 time, inntil hun legger seg ca 21. Da pleier hun å våkne en gang på morgenkvisten, men det kan være like godt kl 04 som 07. Ser ganske likt ut med ditt barn da. Er babyen din stor, forresten ? Snuppa er det , på 4 mnd kontroll 9050 g.

Skrevet

Nei. Jenta mi er 5840gr. og 61 lang. så ikke av de største for å si det sånn..

Skrevet

Gutten min våkner ca kl 07 og da får han 180 ml mme. Resten av dagen får han 120 ml hver 3 time. Hvis han har sovet ekstra lenge og det derfor har gått f.eks. 4 timer siden siste måltid, får han 150 ml. Siste måltid mellom kl 18-19. Men han er av den småspiste typen da.....;-) Han er ikke så stor han her heller, 6100 g og 63 lang.

Skrevet

her veide gullet 8260 og 68 cm på 4 mnd kontrollen. hun står opp mellom 8 og 9, da får hun litt grøtt og 100-120 ml. legger henne halv 11-11 og så får hun mat igjen ca 13, da får hun 180ml mme. da er det mat igjen ca kl 16 da er den 150-180ml mme. mellom 18-19 får hun litt grøt og middagsglass blandet sammen (får henne ikke til å spise bare det middagsglasset) så er det en flaske før hun legger seg kl 20. men hadde hun hatt mulighet hadde hun spist hele tiden, er et lite matmonster :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...