Gå til innhold

Bilsete til nyfødte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har akta crako bilsete, med base. syns det er alt for bratt...får så vondt av ungen når eg set henne ned i det! skal det være sånn?? kan umulig være bra for spedbarn å sitte så rett opp og ned????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke til dette setet, men vårt var også bratt i ryggen. Er pga noe med sikkerheten at de er så bratte. Likte det ikke jeg heller:-)

men er nok også derfor de ikke skal sitte i de lenge om gangen;-)

Skrevet

anbefaler izi sleep da. ser ut som småen sitter mye mer komfortabelt i det.

men bilseter med base blir bratte.

Skrevet

vi hadde izi sleep til lillemann,men angret på kjøpet.. det er tungt,smalt og han ble fryktelig klam i setet. og det er også veldig bratt i ryggen..

jeg synes maxi cosi cabrio er et suverent sete.. lite,lett og rimelig..=)

Skrevet

Amen til det! Synes også det er skrekkelig bratt! Vi hadde det til førstemann som nå er 5 år og han satt bokstavelig talt som en potetsekk i setet i flere måneder. Jeg krympet meg hver gang vi skulle ut og kjøre med han fordi jeg hadde så vondt av han...

Det rare er at alle vennene mine som har fått baby i det siste har kjøpt Akta Graco og later til å være fornøyde... Denne gangen endte vi opp med MaxiCosi Cabriofix. Den har en puteanordning i rygg og sete og er mye mer tiltrettelagt for en bitteliten baby. Kjempefornøyd med den!

Skrevet

Akta Graco sitt er superbratt ja, men det blir ikke så bratt om dere fester det med bilens egne belter i stedet for i basen. Det står allikevel sikkert/trygt og sittestillingen blir bedre for babyen.

Hvis dere skal kjøpe nytt sete anbefaler jeg også Maxi Cosi sitt, HTS er noe dritt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...