November 2 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 brio tog med snor som han kan dra etter seg, fisher price garasje, duplo, klær er noe av det mini her fikk. badeleker, puslespill feks
Tingelingelate med to tomater Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har kjøpt en håndmalt stol fra www.malurten.no til både sønnen og datteren min i 1 årsgave, med en personlig hilsen bak på stolryggen, med navn og fødselsdato på, og med malt motiv og vers på stolsetet:-) Den er skikkelig fin og den er mye brukt av ungene...stor stas med egen stol=)
2nj♥ Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Kjøpte en gyngesau fra Husfliden. Veldig fin, og falt i smak Ellers så kan jeg bekrefte at de stolene fra Malurten er fine. Vi har det til begge gutta våre, og de er i bruk daglig.
It's all about me Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Vi kjøpte hel 2 stk dvd-spillere til bilen, he he he. Var pakkepris så den ene får nok søstra etterhvert, og den han har selv har vært gull verdt til nå.
Babykilo Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 OBOS medlemskap. Langsiktige greier. Leker og sånn fikk han nok av av andre.
vivi79med2tette Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 kjøpte drakjærre fra treleker.net Den er kjempe fin!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå