Gå til innhold

Orkdal Sykehus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor på jakobsli, men flytter snart til børsa. Jeg ville føde på Orkanger men det kan vi glemme. det er stengt fra 1 juni til 1 sept. vi får knipe igjen og føde på dagtid på gangen til st.olavs i stedet

(jada hormoner og krisemaksimering men dog)

Hei!

Jeg har termin 18.august, og har store planer om å føde på Orkdal! Jeg har hørt at det skal være steng to måneder (skoleferien) så da håper jeg faktisk at de åpner rundt disse tider! Skal spørre om dette når jeg drar på UL tenkte jeg... Hvis ikke får vi vel bare ta turen til Trondheim, og håpe på at det er på dagtid, eller at de åpne fødestuene ikke er opptatt =) Ungen skal nok få komme ut på et vis uansett tenker jeg =) Men du over her; hvor har du hørt at de skal være stengt 3 måneder??

• 2 uker senere...

Annonse

Hei, jeg har termin 22. juli, bor på Orkanger. Er førstegangs, og er VELDIG skuffet og stresset over denne situasjonen!

Hver sommer hører vi om skrekkhistorier fra fødeavdelinga på St. Olavs, og med et stengt OSS blir nok ikke saken særlig bedre i år.

Jeg håper inderlig at de ansvarlige begynner å telle på fingrene på antall gravide og deler det på antall plasser snart, så vi kan slippe å bekymre oss for _stedet_ vi skal føde på. Hadde i utgangspunktet mange nok bekymringer med tanke på fødselen!

I dag har jeg vært på Orkdal Sykehus på UL, og nå har jeg fått svar! De åpner 18.august, og folk som får rier den 18. (uanvhengig av termin) får føde der!!! Jeg som har termin 24. august har for sikkerhets skyld fått beskjed om å sende papirer både til orkdal og trondheim, i tilfelle rottefelle!! Så d så...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...