Gå til innhold

Noen flere som opplever dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en datter på 6 mnd og hun sitter og lager trykkelyder/stønner hele dagen, men er i fin form og får gjort nr. 2 og..bare lurer på om dette er noe som følger alderen?

Hun sikler også noe vannvittig mye, og i dag da hun skulle sove på dagtid, så hørte jeg plutselig brekkelyder og løp inn på soverommet, da var hun helt rød i annsiktet, og det virket som at hun ikke fikk puste, tok henne opp, og det kom bare ut litt spytt, og farven kom tilbake med en gang, puh, skvatt litt av dette, snakket med svigermor og hun sa at vanlighvis så ordner barna opp dette selv, men hva skal man gjøre, bare stå å se på...det tørr ivertfall ikke jeg..noen som har erfaring med dette? er dette vanlig og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville pratet med helsesøster for å være trygg...

Skrevet

Vi har en sønn på 6 måneder, å han lager også sånne lyder som du beskriver. Lydene kommer ikke i forbindelse med at han bæsjer, men de kommer ofte når han er ivrig. Regner med at det er noe som går over etterhvert.

2 ganger har han blitt helt rød i ansiktet og det har virket som om han ikke har fått puste. Første gangen ble jeg skikkelig redd, og snudde han opp-ned og dunket ham lett i ryggen. Plutselig kom det skikkelig mye spytt ut av både nese og munn. Andre gangen dette skjedde var jeg en del roligere, å gjorde akkurat det samme den gangen. Denne gangen kom det ikke så mye spytt, men det som kom kom ut av både nesa og munnen. Han gråt helt hysterisk begge gangene, så det var nok skikkelig ubehagelig for ham. Har ikke tatt opp dette med HS, men burde kanskje gjøre det...?

Dette hjalp sikkert ikke deg noe, men da ser du at det har skjedd med flere her inne...

Skrevet

Gutten min lagde også sånne "ta i" lyder da han var rundt 6 mnd. Kunne ligge å ta i til han ble lilla i fjeset, selv om han nettopp hadde bæsja. Men etter ca 14 dager slutta han med det og har ikke gjort det siden.(snart 9 mnd) Spurte HS om dette, og hun mente det rett og slett kunne være at han hadde oppdaget at han kunne gjøre sånn...og at det var spennende/artig eller noe!? Ikke vet jeg, men det er jo litt rart at flere gjør det rundt samme alder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...