Gå til innhold

Brio happy kontra Brio sing?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sing er mye mindre i delene. den er også mindre lun i sittedelen ihvertfall. og den er høyere på det laveste nivået. hadde ikke klart å trille den. sing har også mindre hjul enn happy.

men dette er 2 helt forskjellige vogner! syns egentlig simo duo ligner mer på brio happy.

Hva mener du med at den er mindre i delene. bagen er faktisk lengre på sing enn happy. (sjekket brio.se)

Har ikke lagt merke til at den er høy å trille, jeg er kun 163 cm.. Skal sjekke det neste gang jeg ser på den.

Jeg er enig i at sittedelen er mindre lun, men vi har en fin sportsvogn vi kan arve til vinterbruk og tenker da at sportsvognsdelen er lett og fin til sommeren og ferier..

Jeg liker de små hjulene foran jeg da, føler at det er greit å trille og komme frem når man bor i by..

å ja, syns bare bagen så litt liten ut. har tatt feil da. men er den ikke litt lav ihvertfall? om jeg ikke husker feil...

hådtaket var veldig høyt. er selv 165.

men hvis du føler den passer bra til deg, så kan du jo kjøpe den da.

vil du ha den lav, lun og med mindre svingbare hjul fremme, så har du jo teutonia fun da....

Jeg har kjøpt brio sing, har ikke fått tatt den i bruk enda men siden jeg skal ha baby i mai så følte jeg at bag delen var mer enn stor nok for en vår sommerbaby.

Den er ca like stor som bugaboo vognen og den er det ganske så god plass i.

Hjulene er gode og av solid gummi så deter ikke risiko for å punktere og er veldig lett å manøvrere seg frem på og håndtaket kan justeres etter høyden til den som triller vognen:)

Sportsdelen...hvem vet..kan alltids kjøpe en ny en om jeg skulle finne ut at den ikke er lun nok.. hele greien kostet bare 4000.

Så..grei pris og ikke noe fare om jeg vil kjøpe noe ekstra etterhvert...

Annonse

Garantert SING...jeg kjøpte den og den er helt vidunderlig ;)

Med nr.1 hadde jeg Brio Kombi...pga stor str. på liggedelen...ville ha str. så han kunne ligge der en stund...

Brio SING har samme str. på liggedelen men mye mye mye lettere underdel. Den er så deilig å trille, lett og løfte inn / ut av bilen, VELDIG liten når du klapper den sammen. Jeg er frelst ;)

Alle ansatte jeg snakker med på Babyshop er også helt frelst..

++++Utseendemessig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...