Gå til innhold

Ingen flere BIM-treff i Lillestrøm området?

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at det ikke har blitt satt opp noen flere treff i Skedsmo-området på en stund. Litt skuffet, siden jeg endelig er ferdig med reisingen gjennom jobben, og kan begynne å være litt sosial på hjemmebane. Jeg så at det var så mange satt opp i januar/februar. Men, men... får vel bare holde utkikk videre.

Fortsetter under...

Tidligere har jeg funnet dem under linken BIM-treff, og BIM-treff i Akershus. Jeg har sett at det har vært noen på dagtid, og noen på kveldstid. Jeg jobber også på dagtid, og har i tillegg reist mye gjennom jobben, og har derfor ikke hatt anledning til å være med på noen av treffene. Men nå ser det ut som de som har vært flinke til å arrangere treffene, har sluttet med det. Mulig de arrangerer alt seg i mellom uten å gå via BIM?

Annonse

Er treff i Oslo, egon byporten 31 mars kl 12 for de av dere som vil ta den lille togturen :)

Hjertlig velkommen hvertfall , bare evt si ifra til meg først - så jeg kan skrive de som vil være med opp på lista. :)

Annonse

Guttebaby her også :) Termin 22.juni, men forventer å gå noen dager over terminen :)

Men er det mange her som er hjemme på dagtid?

Jeg er nå fullt sykmeldt til 13.april, hadde vært koselig med et treff på dagtid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...