*Mysillen* Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 eller er det bare meg.... vi hadde forrige forsøk i starten av november.... tviler på at vi kommer i gang igjen med neste forsøk før til høsten.....
kavu Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Vi har også tatt oss en pause, en laaang pause. Hadde første og siste forsøk i mai, men har liksom ikke orket å komme igang etter det. Syns ikke forsøket var så ille når det sto på, men det ble så innmari tungt og vanskelig etterpå. Nå prøver vi ut litt andre alternativer, homeopati blant annet. Har ikke fått det resultatet vi håper på enda, men prosessen er mye mer behagelig. Lykke til videre:)
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Vi er der at klaffer det ikke nå heller, så utsetter vi det til høsten og gifter oss i sommer isteden. Vi har ikke sånn hast, vi har jo et barn.
Chaiemae Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har hatt en laaaang og ufrivillig pause siden august. Regner med å starte på spray i slutten av mai. Kun økonomiske grunner til pausen så det er veldig surt.
ArveSølve Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Skal ha mitt 5 uttak i slutten av april. Det blir det 6 forsøket på ca 1 1/2 år. Jeg har bare lyst å gå rett på nye forsøk jeg. :-) kanskje alder spiller inn her. Blir snart 40 år. Tenker litt på det gamle ordtaket: alt blir en vane sa reven da han ble flådd. Jeg fokusere mer på hvorfor jeg gjør dette en at det er så vondt når det ikke går slik som jeg vill. Det er det å ha et barn i armene og alle opplevelsene vi vill få isammen som er mitt fokus. Hvis jeg kjenner for mye på hvordan det er nå svaret er negativt eller at jeg mister barnet så stopper det opp av sg selv. Lykke til i prosessen.
*Mysillen* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 Ja er penga som har stoppa opplegget her å hadde første forsøk i august i fjor vi å.....2ivf i november... håper bare vi kanskje har råd slik at vi evt kan begynne med ny runde og medisiner i juli jeg.... er så slitsomt å liksom bare sitte å vente...å vente....å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå