Gå til innhold

ny tråd- hgsd damer


brattiann

Anbefalte innlegg

Vi har vært på 6-ukers kontroll med Malin i dag. Hun veier nå 4800 g og er 57 cm lang. Når hun ble født var hun 3700 g og 52 cm, så hun har hatt fin vektøkning og blitt ganske mye lengre.

 

Var i strålende humør og smilte og prata med hs. Legen og hs skrøt veldig av at hun var så sterk i nakken, og at hun var veldig kvikk og fulgte godt med rundt seg.

 

Alt annet var også bra! Alltid kjekt når du får bekreftelse på at alt er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da e bra du vokse masse!=) Alltid kjekt me skryt, fekk eindel av Patrick og.. Blir så stolte då!!=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brattiann: her e svaret eg fekk ang babysvømming!:)

 

 

Hei

Beklager akkurat nå er det helt fullt på gruppene.Vi prøver å ta inn nye ved påsketider så sant vi har noe ledig.Ellers kan dere stå på venteliste til høsten, nye kurs starter opp rundt den 20 august-

Prisen for vår semesteret 17 ganger er 1720 med oppstart i jan til juni.prisene varierer fra semester til semester.Vi har babysvømming på tysværtunet mandager kl 19.15, og fredag kl 15.15 og en blandings gruppe hvor vi og tar inn nybegynnere på fredager kl 14.45, i tysvær kan begge foreldrene være med.I hgsd har vi babysvømming på havnaberg tirsdager kl 19.00 her er det kun en foreldre i bassenget men den andre kan være med på kanten, og det går ann å veksle på å være uti.

Ønsker dere å stå på venteliste trenger jeg foreldres navn, barnets navn og fødselsdato, adr, tlf nr, email adr, og hvilke grupper dere setter som første valg.

 

mvh

Hilde Karlsen

Vannaktivitør gruppene.

mail: [email protected]

tlf 52714046

man,tirs og onsdag kl12.00-14.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Der var dere jo! Det var koselig med barseltreff i dag :-)

Ser dere har funnet e-mailen til hun med babysvømming - det høres veldig gøy ut, så jeg får sette oss på venteliste!

Snakkes kanskje på mandag da :-)

 

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du fant oss Vibeke. brattiann = Mary Ann :-) Kjempegøy hvis du vil være med på mandag.

 

hmmmm, ble litt usikker i forhold til babysvømmingen. e jo venteliste, og syns tidspunktene var dumme. men får tenke litt på det.

 

Traff forresten heih på barselgruppe i dag. Hulda Marie var kjempe skjønn, tror hun slår sander i forhold til mengden med hår :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg på helsestasjonen med Ida.Hun er nå 3869gr og 49 cm.

Så hun vokser bra. I går lo hun for første gang.Hun var så skjønn! I kveld har hun slukt 180 ml til kvelds og lo godt da mammen gjorde seg til for henne. Snakk om stolt mamme da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra vektøkning! venter spent på latteren til Malin. de er jo så herlige når de ler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke tur på meg i morgen. skal kjøre mamma og pappa til skjold, og det blir akkurat i tur gåing tida. Men husk neste mandag da jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter!

 

Noen som blir med på tur i morgen?

Eller har dere tatt påskeferie?

 

God påske til dere alle!

 

Hvordan står det til med dere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er med på tur i morgen og tar med en kollega også.

 

Vi hadde barnedåp i dag - og har stort overskudd på kaker :-)

Hadde vært koselig om dere vil bli med til oss etterpå og smake!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er med på tur i morgen! Har sendt sms til alle sammen ( tror jeg..... ) både fra bim-"gruppa" og barselgruppa (de som var på totalen på onsdag). Var flere som skulle være med og gå tur, og ville gjerne smake på kaker!!! utenfor haraldshallen kl ett da folkens! Krysser fingene for at været blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig dag jenter!

 

Masse kjekke damer og flotte barn.

 

Ida sovnet som en stein kl 20 i kveld.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter.Nå har Sander hatt tredje behandling hos kiropraktor.Det ser ut til og hjelpe han.Nå er han ute og triller tur med pappaen sin.Sander og mamma savner malin og resten av gjengen.håper vi kan møtes snart.ønsker dere en god påske alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på tur på mandag kl 13. så tar vi en ammepause, kaffipause, vannpause, tissepause, hjemme hos meg etterpå! håper bare været holder seg fint, hadde vært kjekt å gå tur uten å miste følelsen i ørene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann..lurte på om eg og kunne vere med på barseltreff?eg heter susanne,fikk en gutt 5 januar 08..so hadde vert kjekt og blitt kjent med andre som har barn og bur i haugesund..?eg har ikke so godt nettverk rundt meg so hadde vert kjekt og bli kjent med andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan bli me på tur!! Me går frå Haraldshallen kl 1 på mandagar. Bere kosligt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe kjekt at flere vil være med! Ka hette gutten din da? Malin ble født 7 januar, så eg såg deg kanskje i gangen på sykehuset elle nåke

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!

 

Ville bare si at aerobic senteret starter en ny runde med trim med baby nå etter påske som varer i 10 uker. De som ikke er medlem kan du betale for kurset. Det koster 990 kr om jeg ikke husker feil, og da kan dere gå på en time i uken i tillegg til trim med baby.

 

Om dere er usikre på om dette er noe for dere kan dere komme på en prøvetime :-)

 

Trimmen er på fredager kl 11.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...