Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 http://www.dagenmagazinet.no/artikkel.asp?Artid=24998
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Ikke les den! Melding sendt til moderator!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Det er ingen i hele verden som får meg til å lese et kristent blad. Blæh....
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Det var ikke et direkte abortmotstandartikkel altså, men litt på kanten... Om traumer man kan få etter en abort ... Uansett teit å legge inn en sånn artikkel her! Og man burde hvertfall si noe om hva artikkelen handler om, FØR man linker til den... Blir litt for dumt å bare slenge inn en link...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 det er vel absolutt relevant at folk som vurderer abort får vite om senskader de kan få!! alvorlig talt. er dette forumet bare ment for å oppmuntre til abort? Jeg ville vært takknemlig for å få lest en sånn artikkel før jeg bega meg inn på en abort. Det var dessuten ikke noen "kristen" artikkel det var link til.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Men det var vel et kristent blad? Leser ikke søppel.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 synes det ikke var noe galt med den artikelen jeg.. står jo bare at mange sliter med psyken etter en abort, spes de som blir presset til det. Dette er jo egentlig allmennkjent info. Er jo ingen hemlighet at en del sliter etter en abort, men de fleste klarer seg helt fint. Står bare at de som tar abort bør få bedre oppfølging etterpå. Kanskje rar jeg, men ser ikke noe galt
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 en skal respektere ulike religioner, ikke se ned på kristendommen,vi har alle ulikt livsyn og bør respektere hverandre ikke si esj:) dette er sårende og ikke pent..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 enig. Folk får sannelig høre det om det blir snakka nedsettende om feks islam...de hersens muhammedtegningene osv...er visst bare kristendommen folk kan tråkke på akkurat som de vil...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Så lett er det å si hva man mener på nettet du.... Jeg sier på mange sine vegne når jeg sier at dette forumet absolutt ikke hører hjemme på barnimagen... Helt tragisk!!! Jeg er sjokkert over at man diskuterer om man vil fjerne barnet på denne siden mens smilende babyer, reklame for visse babyutstyr omkranser det hele!! Temmelig ironisk og teit må jeg si.. Rister bare på hodet... Skravlesiden, kranglesiden, 1.trimester, 2 trimester, 3 trimester, 90+, adopsjon, assistert befruktining, barnevogndebatten, BEHOLDE BARNET!!!!!!!!????? (what??), bekkenløsning osv... Herlighet... Ingen som synes dette er helt på jordet???
Miss Misantrop Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Ironisk? Nei egentlig ikke. Selv om man vurderer abort som gravid er man like fullt gravid. Hva med forumet: bli gravid ? Her er man jo enna ikke gravid og pa tittelen barn I magen bor man jo vaere det her inne. Syntes forresten bli gravid er et fint sted aa faa raad og hjelp. Kan ikke klikke paa linker saa faar derfor ikke gjort meg opp en mening.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Helt enig i at denne debatten er helt merkelig å ha på denne siden. Og det hun jordmor Siri skriver i innledningen: "Det er ikke alltid at det passer å være gravid, og man velger derfor å få utført en abort... Jeg vil også gå så langt som til å si at det valget du velger er riktig for deg, husk det også senere..." Synes det er merkelig skrevet av en jordmor, som vet hvor langt en baby virkelig har utvikla seg i uke 12. Alle organer er ferdige, det er en baby. I tillegg hevder hun at bilder av aborterte foster er manipulerte... Er vel ikke lenge før hun har fjerna innlegget mitt som "upassende"...
Miss Misantrop Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Vel... Men altsaa er det ikke litt ok aa ha et forum der 14 aaringen kan komme med tanker til voksene som er I samme situasjon osv. Dessuten kan du jo lavaere aa klikke deg inn paa denne siden om du har saa mye I mot at den eksisterer. Har forsjaavidt ingen ting mot at folk kommer med ulike syns punkter men det er bare det at man her treffer folk paa det mest saarbare I livet. Jordmor Siri kommer med mange postulater paa forskjellige fora, dette har bl.a vaert oppe til debatt gjentatte ganger paa keisersnitt debatten. Og at det finnes manipulerte bilder paa nettet er det vel ikke sporsmaal om.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #14 Skrevet 20. mars 2008 Har du ikke lyst til å lese om slike ting, SÅ LA DET VÆRE! Skulle de som hadde behov for råd og hjelp i en slik situasjon være ekskludert fordi du ikke klarer å styre nysjerrigheten din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå