Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hei jenter. lurer bare på hvor ofte samboer er ute og når han gikk ut første gang etter fødsel? Hva gjør isåfall dere mens han er ute? Hvor ofte får dere kommet dere ut selv og når var første gang for dere etter fødsel?
Tussa og Sofie Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hvis du mener ute på fest, ute, så var har han bare vært ute 1 gang og da var vel vesla 2,5 mnd eller noe. Hun er 4 mnd nå. Jeg var ute første gang da hun var 3 mnd på byen med veninner. Men vi har vært ute å spist sammen eller jeg har vært hos veninner på besøk osv. Var ute å spiste første gang da hun var 8 dager gammel. Hun har vært 2 netter på overnatting hos svigermor. Hun tar flaske da og da er det jo ikke så problematisk. Samboer er generelt ikke mye ute, vi synes det er hyggeligere å kunne gå ut sammen. Jeg har vært masse ute på litt shopping på kvelden når han har kommet fra jobb, småturer.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 sambo gikk på fest da han var 3 uker. var bursdagsfest for en kamerat. han drakk men var ikke dritings... han gjør ikke noe spes ute uten om å drikke, danse og snakke med venner.går på byn.. eg gikk ut da han var 3 mnd første gang. eg var med noen venniner og drakk vin. gikk ikke på byn. eg går sjeldan ut. men vi har barnevakt når vi vil.
Yrha Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Han har sikkert vært ute en gang i måneden siden fødselen, mest bare hjemme hos kompiser, og jeg har vært ute 2 ganger på 7 mnd Første gang kanskje 2 mnd etter baby kom... (begge to da). Han drar mer ut enn meg, fordi jeg er så glad i å være hjemme Har alltids nok å gjøre hjemme alene; se en film som han ikke vil se, sitte på dataen, ringe venninner, osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå