MartheMor+Lillegutt Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hva slags smertestillende fikk dere i forbindelse med uttak? Tablettform eller i.v.? Fikk dere noe beroligende? Har så smått begynne å tenke på uttak, før jeg i hele tatt har begynt med spray..
tubaluba Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hei. Jeg fikk 3 tabletter som jeg tok 30 min før jeg hadde time, dette får du når du kommer hvis du ikke har fått dem før. Ble trøtt og slapp i kroppen av de, så noe virket de på. vet den ene (eller 2? husker ikke helt) var paracet. mvh
purple Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Man får smertestillende tabletter som oxynorm,paracet og kvalmestillende tablett+ innvendig lokal besøvelse som settes i skjeden. Fikk dette sist og kjente ikke noe til uttaket. Skal ha utak nå igjen på Torsdag og fått de samme tablettene med meg hjem+ innvendig lokal bedøvelse. Ikke noe å grue for med alt dette innabords.
prinsesse stilig Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 jeg spurte når jeg var på forsamtale, grunnet jeg tåler ikkje når tabelettene løser seg opp i magen (reagerer på et eller annet stoff i de) og fikk da beskjed at det var mulig å få det i.v.
rapunzel Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Var på det fjerde forsøket i Haugesund i januer.Da jeg kom frem på uttaks dagen lå tablettene klare.Jeg fikk mer enn ved tredje forsøk,fordi de hadde gjort notater om at jeg hadde litt smerter da.Så de passer godt på oss!Tablettene virket godt og vel så det!Så ikke noe å være redd for......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå