Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 noen som har tips===?? har ikke gjort dette før? tenker feks på med dusjing osv..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Før du skal i bassenget er d ingen vits å dusje babyen også, de blir ikke skitten på den måten og de blir letter kald da. Etter svømming dusjer jeg snuppa først så ligger hun på gulvet inntullet i håndduk, ha gjerne med et pledd så de kan ligge på, blir ganske hardt å ligge på flisene. Etter ho har fått en bleie på seg gir jeg henne mat. og så kler jeg på henne resten av klærne når jeg er ferdig så hun ikke blir overoppheitet. Lite tips ti,l ikke la barnet spise rett før dere skal bade. Kan bli mye gulp i bassenget, men la d alikevel være passe mett så d ikke blir oversulten etterpå i dusjen. Selv gir jeg henne 1-1,5 før vi drar i bassenget.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 der vi svømmer får ikke babyen dusje. Hun ligger i en lekegrind mens jeg dusjer.Før badet legger jeg vesla i lekegrinda med bleie og håndkle og så dusjer jeg. så tar jeg bare av ho bleia og på med badebuksa. Når vi kommer fra bassenget tørker jeg ho og kler på ho og legger ho i grinda. Så dusjer jeg og kler på meg. Deretter tar jeg på oss ytterklærne og går.Lykke til, det er veldig gøy =)
*smula* Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Der vi er på babysvømming ligger det matter på gulvet i hele garderoben, så vi kan legge fra oss babyene der. Før svømmingen skifter jeg først, så kler jeg av mini og tar på han badebukse. Så går vi i dusjen. Jeg tar han med i dusjen, han synes det er gøy. Etter svømmingen, dusjer jeg han først, legger han i lekegrinden med et håndkle under og et håndkle over. Det er veldig varmt der vi er, så innen jeg er ferdig med å vaske håret o.l.. så er han som regel tørr. Det er veldig varmt i garderoben, så jeg tar bare på han bleie og body først og resten av klærne når jeg er ferdig til å gå. Jeg gir han som regel mat rett før badingen, men så har vi ikke noe gulpeunge heller. Et tips kan være å ta med smokk i bassenget, hvis babyen bruker det. Kan være godt med litt trøst innimellom, det er ikke alltid de synes det er like gøy. Synes spesielt at jeg ser det på de minste babyene. Mini er 7 mnd og elsker å bade og dykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå