Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortsett å smil, masse;)

8pp er lenge nok det, er på min 26pp nå men husker godt at det føltes som evigheter når jeg hadde gått like lenge som deg.

Er så vant nå med at det aldri klaffer, så jeg tror ikke lengre, jeg bare håper;)

Så bra at du fikk Provera da, er ofte at magefølelsen har rett og i ditt tilfelle har den jo tydeligvis det. Knallbra! :)

Er så innmarig oppløftende at noen får det til, kunne ikke vært mer glad på dine vegne;)

Klem;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åj...dette var "interesant" å lese...jeg visste ikke at mange sleit så mye...følt meg litt alene jeg igrunn...

men kan man få pergo for å stabilisere mens syklusen?

jeg har hat mens i 1 måned og 2 uker...begynner å bli lei,..

jeg tåler heller ikke p-piller...

Skrevet

åjoda, vi er mange som sliter...

Pergotime får man hovedsaklig for å få eggløsning, Provera for å få mensen. Tror du må spørre legen din om hormonelle alternativer til p-piller., for å få en stabil syklus.

Skjønner godt at du er lei etter så lang tid... hold ut;)

Klem

Skrevet

æsj, javel...vil jo ikke p piller... jeg tåler det igrunn ikke heller.får sånne mellom blødninger....

jess, får håpe det går seh till =)

Klem

Skrevet

Du...hør me legen din om du kan få prøve metformin.

Det er jo egentlig en diabetesmedisin, men den er hormonstabiliserende og. Jeg har gått på det i ca 6 mnd nå, og nå er syklusene mine blitt stabile på 28 dager. (før kunne de være alt fra 16 til 45 dager).

Bonusen med de er at man somregel går ned i vekt og:)

Verd å prøve kanskje?

Skrevet

hvordan går det med dere pergojenter nå da? Noen som er kommet over ikm? Eller nermer seg med stormskritt?

Skrevet

IKM nærmer seg sakte men sikkert.hehe

Har IKM den 11 mars, så da blir det testing hvis ikke tanta er kommet allerede da.

Håper så inderlig at det klaffer nå...

Skrevet

ja, dagene har aldri gått så sakte som nå... :P

Da har du ikm en uke før meg, heldiggris:P

Håper også at det klaffer, men er blitt spådd to ganger at jeg ikke blir gravid denne pp med i løpet av 3 mnd.... Skal bli spennende å se om det stemmer;) Håper det... Er så lei av å vente.. men jeg har venta så lenge, så jeg holder ut en stund til:)

Kan jeg spørre hvor gammel du er Siaa 1SA ?

Skrevet

Ja,jeg har og blitt spådd.

4 stykker som har fått opp mars på meg, så derfor er det jo ekstra spennende.

Jeg er 26 år:)

Skrevet

ok.

Åh, så spennende da:) Blir kjempemorsomt å se om de har rett da;)

Ble du spådd her på BIM?

Skrevet

Spådd på DIB.

Ja,eg håp de har rett:)

Skrevet

åh, IKM i morgen du, Siaa 1SA! Spennende! :) har enda en uke igjen å vente, jeg :P

Skrevet

mister mann oftere hvis man går på pergotime??? syntes jeg leste noe om det her inne... off jeg har mista 2 ganger allerede... vil ikke miste en gang til når jeg først blir gravid igjen....

Skrevet

Jeg har gått på dobbel pergo denne pp. Hadde veldig vondt i magen på venstre side rundt EL. Var så vondt at jeg nesten ikke greide å gå oppreist... Men det gikk heldigvis over. Under en uke til IKM nå, så vi får se hva som skjer. Ikm den 18. mars.

Skrevet

har hatt et relativt ubehag rundt eggstokkene mer eller mindre hver dag siden 4. pergopille. Har ikm samtidig som deg, Lucy T vil ha spire, men har en dårlig følelse så tror ikke det har skjedd noe denne gangen.

Nå ser jeg hvor hormonell jeg egentlig var i uken etter pergotimen, og lurer på om jeg egentlig vil bli slik igjen. Er mye mer avslappet nå, depper ikke men tenker at det blir nok min tur en gang. Stresser ikke, men når jeg tenker på hvor vondt jeg faktisk hadde det med meg selv de dagene så er det nesten som at jeg ikke syns det er verdt det.

Noen andre med samme erfaringer?

Skrevet

Hei.

Jeg går på min 4 dobble Pergokur. Bivirkninger ja,som veldig skiftende humør,OPPblåst og vondt i magen!!!! Men jeg glemmer liksom disse bivirkningene etter kuren er omme..:) Jeg vil gjerne ha en liten baby,og lar meg ikke knekke så lett;)

Er min siste Pergo-dag i morgen,fredag.Så håper virkelig på EL i slutten av påske!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...