Gå til innhold

Er det flere i september klubben som bor i Ski?

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 14 uker på vei med nr 2. Har en datter fra før som blir 10 år i desember. (fikk henne ganske tidlig..:-))

Nå har jeg fått termin 04.september og har selv bursdag den 05 september, så dette kan bli spennende:-)

Jeg flyttet til Ski i august, så det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen

i nærområdet som skal ha en liten baby:-)

Fortsetter under...

Hei! Måtte bare svare deg, selv om jeg ikke bor i Ski akkurat nå... men jeg har vokst opp der. Jeg og sambo bor i Oslo nå, men vi tenker på å kjøpe oss større leilighet i Ski etterhvert ..:) Håper egentlig vi flytter dit, da alle besteforeldrene bor der. jeg er 12 +2 i dag! :)

Så koselig!!

Kanskje vi kommer i samme barselgruppe eller no?

Hvor gammel er du?

Kom tilbake med nick når det ikke er hemmelig lenger, det er kjempe deilig når man kan fortelle det til alle at man er gravid, det er jo det man helst vill, rope det ut til hele verden:-)

Hvordan er formen din da?

Masse gratulerer og lykke til!!

Annonse

Så hyggelig at det er flere fra Ski her :o)

Jeg er 29 år.

Gleder meg veldig og gruer med litt til å fortelle det til alle. Har sagt det til noen venner og svigers. Skal fortelle det til mamma på lørdag. Synes det er litt skummelt i tilfelle det ikke går bra... (men det skal det jo :o)

Takk for svar alle sammen:-)

Kjempe koselig at det er flere fra ski her inne!!

Jeg er 27 år hvis noen lurte :-)

Er det noen som er interresert i et gravid treff etterhvert som tiden går?

Er jo alltid hyggelig å bli kjent men andre i samme situasjon:-) Det er jo flere steder i Ski sentrum hvor det går å møtes :-)

Ha en super fin dag alle sammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...