Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann , blir det Bergenstreff førstkommende lørdag??.....og hvordan går det med deg Rakel?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen, klart det blir Bergenstreff på lørdag! På Galleriet i 5. etg, kl. 1500, til venstre når en kommer opp rulletrappen. Velkommen alle sammen :-) Håper det kommer noen Storkebarn også, til stoor inspirasjon for oss prøvere. Ser frem til treff!

Og du Lubbline, du kommer til å slå meg i hodet med noe hardt. Jeg har vært helt pling i min egen verden, og tror jeg har funnet ut hva som gjør at jeg enda ikke har fått tr og ikke er gravid. For å styrke slimhinnen startet jeg på Efamol under forrige tr, og skulle slutte ved el, mens jeg fortsatte og fortsatte og fortsatte.....så nå har jeg slutter med Efamol og håper det gjør susen og at tr kommer snart slik at jeg kan komme meg ned til Køben igjen!

Gleder meg til å treffe deg og resten av gjengen på lørdag!

Skrevet

Flott, jeg kommer hvertfall, har ordnet så jeg går en time før fra jobb:-)...har time om femti minutter hos en gyno, skal lage ett opplegg for min Nordica behandling, vet ikke om du leste det..men er helt tett, og skal i gang med prøverør...:-)

Skrevet

oi, prøverør! håper det lykkes raskt da, slik at du slipper mange prøverørsrunder!

Jeg kommer også på Lørdag. Gleder meg!

Skrevet

Minner om Bergenstreff lørdag, kl. 1500 på Galleriet, i 5.etg, velkommen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...