Gå til innhold

Hjelp..hva feiler det meg? Ingenting eller noe farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld så oppdaget jeg at lymfeknutene eller hva det nå heter ...Ved halsen under øret er opphovnet, den ene virker det som er to kuler på, å den er ond, mest ond når man tar på den.

Siden jeg da skulle til legen i dag av en annen årsak så spurte jeg legen i dag. Han sa at det er imunnforsvaret som jobber, feks når man har halsbetennelse...mere sa han ikke.

Jeg er litt nervøs, siden jeg ikke er syk. Så hva kan det være da? Legen hadde det så travelt at han omtrent kasta meg på dør, så brydde meg ikke om å spørre mer om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt det flere ganger uten å være syk. Kanskje blitt det noen uker etter,men slapp av,det er helt vanlig hvis det er kommet en basselusk på besøk :)

Skrevet

Det er nok en infeksjon av et eller annet slag. Ikke sikkert du merker noe til det, men det stemmer nok som legen din sier.

Skrevet

Så med andre ord så trenger jeg ikke behandling så lenge jeg ikke er syk

HI

Skrevet

Tror nok legen din har rett - jeg har også hatt sånn mange ganger.

Kreftkuler er aldri vonde - derfor er de også skumle ;)

Skrevet

Henger meg på de andre her....har hatt det flere ganger selv, og man kan ofte ha en slags infeksjon i kroppen som immunforsvaret ditt bekjemper uten at du nødvendigvis føler deg syk selv. Det gir opphovnede lymfekjertler....bare se det an du, det går nok over men kan gjerne ta flere dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...