Gå til innhold

kvalm?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som er plaget med kvalme?

er andre dagen jeg er hjemme fra jobb nå:S får ikke i meg mat og spyr om morgenen:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh, du er ikke alene..jeg spyr døgne rundt, i natt har ikke jeg sovet noe som helst..er helt utslitt :( men jeg skal til en healer i slutten av uka :) håper hun kan hjelpe meg :) har prøvd alle mulige slags tips men ingenting som funker...:/

Skrevet

Uff.... stakkars! vet hvordan du har det, med meg så begynte det i uke 8 og sluttet i uke 16 :( så vet hvordan du har det!

Skrevet

ja er ikke noe gøy å være kvalm nei:S idag klarte jeg å komme meg på jobb iallefall:) men spydde idag tidlig da, men klarte å presse i meg noe mat så det gjekk fort over heldivis!

har ikke sovet noe serlig jeg heller inatt, var så sulten men årket ikke å spise så.:S

er du sykemeldt Ingina? eller går du skole?

jeg vurderer å dra til legen å få sykemelding om kvalmen ikke gir seg:S

Skrevet

jeg går skole så har jeg to kveldsjobber, men sykmeldt fra begge de. tungt å komme seg på skolen :( men nå skal jeg til en healer og håper hun kan hjelpe meg! skal vist være veldig flink :)

Skrevet

Jeg er 4 mnd på vei og har sliti masse med kvalme og oppkast.. Kastet opp flere ganger om dagen og ikke fått i meg mat, har bedret seg litt nå.. Men fortsatt endel små kvalm og brekker meg og kastet opp igjen disse to siste dagene nå. i tilleg til at jeg har begynt og slite med ryggen og har mye hodepine.

Det kan jeg klare meg med, men er utrolig sliten av kvalmen og oppkast. Håper bare det gir seg, så jeg ikke er utslitt når barnet først er ute.

Så føler med alle dere der som er dårlige:)

Skrevet

okei, håper healereen kan hjelpe deg da:)

jeg må sikkert til legen å få meg sykemelding nå:S har vært hjemme fra jobb hele uken, klarer rett og slett ikke å komme meg på jobb! er dårlig hele dagen, er kun i bra form fra klokken 4-8 ca!

Skrevet

jeg er veldig kvalm og kaster opp en god del... hadde håpet at det skulle gi seg rundt 12-14uke men nå er jeg 18 uker og det har ikke gitt seg ennå.men det er utrolig hva man venner seg til..selv om jeg blir utrolig sliten. Men dette var ikke for å skremme deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...