Gå til innhold

dere som hører til hausken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge varer forsamtalen??

Og så lurer jeg på om noen av dere tilfeldigvis veksler mellom normalt og for lavt stoffskifte, fikk dere medisiner av han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samtalen vår varte i ca 1 1/2 time. De gikk grundig igjennom hva som skulle skje fremover. Lykke til på forsamtalen!:)

Skrevet

Hei Tryne_14pp,

Jeg hörer ikke til hos Hausken,men jeg er en av de som jar vekslende stoffskifte. Jeg har mye lavt stoffskifte i familien og reagerer selv på mye stress med at stoffskifte senkes. Jeg konrollerte det når jeg begynte utredning for assisert befruktning og da var det normalt. Etter noen måneder ble det kontrollert i forbindelse med jobben og det var lavt. Ny kontroll på sykehuset rett för oppstart av AIH viste normalt igjen. Legen sa da at det ikke kunne behandles för det var lavt hele tiden, for ellers risikerte jeg å få for höyt og det var verre. Men må til hyppige kontroller, og si ifra hver gang jeg selv kjenner at det nok er lavt.

Håper det var til hjelp

Skrevet

Så sant ikke stoffskitet ditt stabiliserer seg på høyt eller lavt gis det sjelden medisiner. Jeg veksler og har i alle fall fått det svaret.

Vi gikk til Hausken og jeg nevnte stoffskiftet der, men han sa ingenting mer om det eller gjorde noe mer. Har bare fått ekstra kontroller i svangerskapet for å sjekke stoffskifte. Men det har faktisk holdt seg normalt. Har en mor med lavt stoffskifte og hun går på tabl., men jeg får ikke så lenge mitt danser "tango".

Forsamtalen vår varte i ca 2 timer. Tror det komme an på spørsmål, hvor mye man lurer på osv., Hausken tar seg god tid, man føler ikke at man må være kjapp fordi neste par sitter og venter. Så bruk tiden, skriv ned det dere lurer på, det er fort gjort å glemme når man sitter der.

Masse lykke til.

Skrevet

hva ligger TSH på hos deg??

Jeg skal ta noe å skrive på. Jeg både kvir meg og gleder meg til denne samtalen. Blir greit å få det overstått

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...