Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Dere som jobber, tar dere fri pa dagen og dagen etter innsett?? Ligger dere bare med beina hoyt og haaper paa det beste ???
svane Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Jeg fikk med meg sykmelding den dagen jeg satte inn igjen egg ( sykmeldingen gjaldt f.o.m den dagen uttaket var og tot. 4 dager tilsammen). Tok det med ro de første dagene, mest fordi jeg ikke var i stand til noe annet (hadde mye vondt etter uttaket)! Lykke til med rugingen;o)
Blanka78 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Hei, Jeg kommer å bli sykemeldt i 1 uke etter innsetting. Vil bare være i ro og kose meg hjemme. Det er jo den viktigste uken for at egget fester seg.
kokk 23 Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 dette lurer jeg litt på også..har aldri vært sykmeldt så vet rent lite om dette..Skal sette inn snart for første gang..har lyst til og være litt rolig iallefall ei uke etter innsettning...ettersom jeg har en veldig stressende jobb med tunge løft...er det sykehuset eller fastlegen jeg må snakke med dette om?
Blanka78 Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Du må sikkert snakke med fastlegen din. Vi skal til Nordica så jeg selv har ingen annet valg enn fastlegen min
-blueberry- Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 jeg ble sykemeldt av fastlegen min to uker etter innsett. var ikke sykemeldt på første forsøk og bestemte meg for at denne gangen ville jeg ta det med ro. det har vært utolig godt å bare være hjemme og pusket rundt i huset og gådd litt tur.
kokk 23 Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Ja jeg tror jeg skal spørre om å få det jeg også....syns det er litt ekkelt og spørre om sykmelding...men har så veldig lyst til og lykkes med dette...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2008 Har stillesittende jobb da(kontor) men saa skal vi saa klart flytte ogsaa, to dager etter innsett, og da er det vel kanskje bedre aa vaere paa kontoret?? Faar hoere med sykehuset..Vil jo ikke gjoere noe dumt slik at jeg angrer om spiren ikke sitter ;-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 jeg hadde eksamen dagen etter så jeg dro rett hjem for å lese,hadde nok ikke blitt sykemeldt om jeg hadde jobbet.Er jo ingen smertefull opplevelse akkurat og egget er jo allerede i livmoren. Man ligger 3-5 min i stolen etter at egget er satt inn,hadde sikkert fått beskjed om å ligge etterpå også hvis det hadde vært nødvendig. Var ikke nødvendig her hvertfall:-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå