AniBer Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Kan dere som har vært igjennom dette beskrive hvordan dere hadde det den dagen og dagen etter? Jeg hadde uttak i går. Er hjemme fra jobben i dag. Føler at magen er oppblåst og øm. Det er ikke direkte vondt, men ubehagelig. Er dette vanlig? Tirsdagsklem
Brumm Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Dette er helt vanlig! Veldig veldig individuelt hvordan man føler seg. Kommer nok ann å hvor mange egg en tar ut osv. De første gangene da jeg bare hadde ett egg, var jeg i fin form. Dro rett på shopping etterpå, og ingne skjønte at jeg orket. Men jeg var i god form. Den ene gangen fikk jeg voldsomme luftsmerter på natten. Da jeg tok ut 10egg sist, lå jeg rett ut........ Det er viktig å drikke MASSE vann etter uttak. Dette fordi alle eggposene har blitt tømt for veske mm. Så du får slappe av hjemme og kose deg mens du krysser fingre for mange befruktninger:o) Lykke til
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Hehe takk for svar ;-) Lurte paa dette jeg og..Vi skal jo reise og ville ikke reise med en gang etterpaa..
AniBer Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Tusen takk for svar!!! De hentet ut 14 egg, så det er kanskje ikke rart jeg er litt luftig og øm!! Har snakket med de på lab'n i dag og det er 6 fine befruktede egg!! Jeg gjør nesten ikke annet enn å drikke vann!!!
Snooopi Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har det veldig fint etterpå. Sist gikk jeg rett på jobb. Var vel på klinikken i et kvarter, tok ut 11 egg. Da andre gangene har jeg vært på shopping. Tror bare det var den førstegangen jeg lå på sofan. Jeg får ingen sløvepiller, kun lokalbedøvelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå