Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Siden vi oppdaget på forrige treff at den 22 er påsken, foreslår jeg mandag 17... (så har vi i alle fall et konkret alternativ). På de to siste treffene har det vært diskutert og gå et annet sted grunnet mye støy på pastasentralen. Noen som vil komme med forslag til et annet sted vi kan treffes (hvor vi faktisk hører hverandre:)????
maiprinsen Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Heia! Var å spiste middag på Egon-kjøttbasaren igår. Og der var det i alle fall stille og rolig.Koselig og god mat er det også. Men hva det er der på kvelden aner jeg ikke. Sist jeg var der på kveld var det fullt julebord.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 hei, jeg vet ikke heller hvordan det er på kveldstid, men det kan jo ikke være verre enn pasta sentralen, der har det vert stappfult hver gang. Jeg gikk på krykker sist, så hvis det blir pasta sentralen neste gang og jeg fremdeles går på krykker tror jeg faktisk jeg lar være, det var kaos bare og komme seg på toalettet:) Eneste som er dumt er vel at så vidt jeg vet er egon ganske dyrt??
maiprinsen Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 titt titt! Synes ikke egon var av de dyreste plassene. Tihi...der nekter jeg å gå nemlig. ;-D Og der er doen på "bakkenivå". ;-) Spiste middag for under 200kr der sist, kan hende det er dyrt i forhold til pizzasentralen, det vet jeg ikke. Er sinnsykt mange år siden jeg var der. Men er jo mange andre plasser å gå også. Kina rest. er jo gangske billige, men vet ikke om jeg stoler 100% på maten der nå når jeg er gravid.
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Hehe, kinamat tror jeg ikka at jeg føler meg helt sikker på nei.. sikkert ikke alle som liker det heller.. Egentlig er det veldig mye det samme for meg, bare jeg får anledning til og snakke med noen andre enn den som sitter rett ved siden av meg + at jeg er ganske stor selv, og i slutten av mars er det faktisk en del som er fødeklare etterhvert, så det hadde vært greit med såpass avstand mellom bordene at vi ikke må be alle flytte seg:) haha.. Sist var vel alle enige om at det hadde vært greit og gå et annet sted, men det var vel også noen som snakket om at de ønsket å kunne bestille ved bordet nå som vi ikke er så nett lenger:) Det har jo mye med at det er så vanvittig trangt på pasta sentralen og gjøre så det er mulig dette ikke er problem andre steder,,, men hvis dere som snakket om det føler veldig sterkt at det er et ønske, si fra og kom gjerne med et annet forslag:) Hvis det etterhvert blir noe enighet her, så tenkte jeg å sende en pm til klumpemor og høre om hun kan forandre sted. (vet ikke hvor ofte hun er innpå her)
chees Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Hei Jeg fåreslår at du bare finner en plass, for alle blir ikke enig uansett. Det er det samme for meg hvor vi møtes bare det er en plasse der vi kan snakke sammen. Se hvor de andre bim- treff møtes. Mine forslag er Supperia eller Harbo cafe .
hmmm? Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 nå har klumpemor satt op nytt treff den 24 da det funker jo det også for det er jo rett etter påsken... Er veldig enig med deg wips, vi kan godt gå å spise et annet sted.. Er ikke veldig godt kjent på resturanter i byn så jeg har ikke så mange forslag å komme med desverre, men kunne jo kanskje spist på en Peppes restaurant, der er det jo veldig koselig og ikke så veldig mye folk OG det er mat som de fleste liker.. hva sier dere skal vi prøve en Peppes??
klumpemor_77 Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 NÅ HAR JEG SKIFTET STED TIL PEPPES DEN 24 MARS... ER HELT OK FOR MEG, LIKER MEG GODT PÅ PEPPES JEG=) GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå