jåsjenta Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 da har jeg endelig fått ny time til gynekologen. Skal først den 5 mars å ta blodprøver (testosteron,østradiol,progesteron+++) Så skal jeg inn til time hos han den 18 mars.Så da blir det vel å finne ut hva som skjer videre. Sist så ville han sende meg til prøverør, men da nekta jeg brått. Jeg VIL og SKAL klare dette selv, og jeg ble jo gravid før nyttår-med metformin og pergotime, så det skal jo gå! Hva tror dere vil skje videre? Hvor lenge kan man egentlig gå på pergotime? Dabber effekten av når man har hatt flere kurer etter hverandre? Er det noe annet jeg kan kreve å få prøve før vi går videre til prøverør?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 da er du i gang:) Pergo kan man gå lenge på, de kan ta mange runder med dette med litt pause mellom. Lykke til:)
jåsjenta Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Ja,jeg har jo tatt først en enkeltkur- ble da gravid,men mistet. Så etter det har jeg tatt 2 enkle kurer til og er på en dobbeltkur nå. Har ikke hatt noe pauser imellom kurene (bortsett når jeg ble gravid).
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 det kan være greit med en pause mnd av og til, pergoen funker da også+ at eggstokkene får hvile litt i mellomtiden
jåsjenta Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Ja,jeg får høre hva gyn sier. Håper jo mest på at jeg allerede er gravid når jeg skal inn til timen.hehe Hadde gjort seg det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå