Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når lar dere de små sitte i vogna? når de kan sitte selv? Mi er så utrolig nyskjerrig og vil opp og sitte, men er bare 4 mnd.. hva gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en gutt på 5 mnd som nekter å ligge flatt i sportsdelen når han er våken, så tar ryggen på det mellomste hakket. Har pute i "knekken" som er fra ryggen til setet så han ikke sitter plent på rompa, å det går veldig fint. Sålenge vi gjør det over korte perioder, går det helt fint. Det vi fikk beskjed om på HS hvertfal. :-)

Skrevet

når jenta mi var 4 mnd satt hun ikke vognen sin. hun måtte enten ligge i vogna eller sitte i babybjørnen sin.

jeg har egentlig latt snuppa ligge ganske mye så hun har ikke særlig imot å bli plassert i liggende tilstand.

når hun var litt over 6 mnd begynte vi smått å la henne sitte litt i vogna.

nå er hun 7 mnd og sitter i tripptrapp stol og vognen om vi er ute =)

men dette er jo selvsagt opp til en hver foreldre hva de har lyst tiL! =)

Skrevet

Jeg har en gutt på 4 mnd som også er så nysgjerrig og vil helst sitte å se seg rundt. Han blir illsint om jeg legger han ned i bagen, så jeg tenkte å prøve med sportsdelen, slik at han kan sitte litt og så legger jeg han ned når han sovner. Det fungerer veldig bra!!

Skrevet

med førstemann var aldri dette noe problem.. han likte å ligge han.. men andremann bare hyler om han ligger og er våken.. prøver å unngå sitting, men fra ca 5 mnd alderen lot jeg han sitte litt av og til..

Han er veldig tidlig ute med mye og veldig sterk. HS sa også at det var greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...