Gå til innhold

Treff på alle tiders mandag 31.03 kl 19.30!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper mangen kommer vet at alle vi som var på sist treff har planer om å komme!!Da var vi 6 stk,men håper at det også dukker opp nye..Men skriv dere opp både gamle og nye sånt at eg får bestilt bord litt før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,eg har ikkje vært med før,men eg vil komma den mandagen,det bler kjekt å treffa andre i samme situasjon.

Snakkes då:)

Skrevet

Takk for sist, koselig treff :-) er med neste gang også.

Skrevet

Hei hei.

eg har heller ikkje vert med før.. men vil voldsomt gjerna ver med eg og :)

Skrevet

Eg vil og være med. Er i uke 7 nå, og i uke 12 då, så passe fint å gå på første treff då :)

Er foreløpig anonym siden det er litt tidlig i svangerskapet. Hvor langt er dere andre på vei?

Skrevet

Heia :=)

Veldig koselig sist, blir gjerne med igjen!

Anonym - vi har termin alt i fra april til september.... så du er hjertelig velkommen!

Skrevet

Takk for sist! Super koselig å treffe dere alle!!

Er med neste gang og gleder meg :-)

Skrevet

Jeg er også veldig med !! kjempekos med sånne treff! :)

Skrevet

hmm, kanskje eg ska hiva meg på eg og. Ikkje komt så langt men kjekt å treffe andre i samme situasjon ja:)

Skrevet

Hei hei

Har også kjempelyst til å være med... Har ikke termin før siste del av oktober.. men skal være 12 uker innen treffe så da kan jeg vel kanskje henge meg på??

Skrevet

kjempekjekt hvis du blr med mumrikka. Jeg skal gå. Har termin 13 oktober. Kjekt med andre oktobermager også......:)

hilsen foreløpig

• 2 uker senere...
Skrevet

Er i England til mandagskveld ser jeg nå - så jeg får heller stå over til neste treff :( kos dere masse!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ny i gamet og 8 uker på vei! Har omtrent 1000 spørsmål og dette virker som rett fora å stille dem i! Er det bare å se etter mange med stor mage på Alle tiders (cafè i Sandnes)?

Skrevet

hei koselig å se at så mange vil komme..jeg bestiller bord for ca 15 personer.Det er bare å se etter folk med mage ja..Er der fra 19.15 selv..

Skrevet

åå nei... nå fikk jeg beskjed om at jeg må dra på kurs i Trondheim og reiser opp mandags kveld.... Hadde sett frem til et slikt treff, men det blir gjerne arrangert flere??

Skrevet

Heia alle sammen :-)

Har nettopp registrert meg på denne siden...

Og er helt ny i Stavanger område...har flyttet hit for ca 1 mnd siden. Er 26 uker på vei. Det kunne vært veldig artig å møte andre jenter som bor i området og er gravide :-) Håper jeg får lov å være med og hvis "ja"...håper jeg finner fram "stedet" :-)

Skrevet

Ja det er bare å komme for alle som vil..jo flere vi er jo kjekkere er det..

Skrevet

glede meg te endelig å få vara med på treff:)

Skrevet

Hei! Har fått influensa og kommer derfor ikke på treffet denne gangen :-(, ønsker ikke å smitte dere. Nermer seg termin nå, ikke sikkert jeg får med meg flere treff. Ønsker dere som var på treffet sist lykke til :-) Hilsen Marita

Skrevet

Overtid imorgen. men håper på og rekke treffet. Hvis ikke kos dere masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...