Tone321 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Gutten min er snart fem måneder gammel og spiser fortsatt bare morsmelk. Siden lørdag har han bæsjet hele tiden. Jeg skifter opp til 20 ganger per dag! Han virker frisk og rask ellers. Ler og smiler om dagen, men sover dårlig om natten, Er dette normalt? Er det noen som har hatt diare eller mageinfeksjon når barnet bare får morsmelk?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 høres litt ut som om han har fått magesyka som går nå..? så kansje en tlf til hs hadde gjort seg? er nok ikke noe gale.. er det diare?
Tone321 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Ja, det er litt som diare, men det skifter konsistens også. Alt fra helt tynt lysegult, til tykkere grønnt. Jeg får ringe til helsestasjonen.
Poteto Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 høres ut som om han har fårr omgangs syka da *(uten å kaste opp) så lenge han spiser som vanligt, så er det sikkert ikke behov for å ringe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå