mamman til Linnea Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 tenkte prøve å få time til ultralyd på Volvat, men står at de tar det fra uke 14... kan man altså ikke få det før? Noen som vet?
olni Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 I forrige svangerskap fikk jeg ultralyd i uke 7, og nå har jeg fått time til ultarlyd i uke 9 denen gangen. jeg trodde sånne private steder tok ultralyd når som helst jeg, så lenge du betaler for det! Hvor bor du ?? Røde kors klinikken i Oslo tar ultralyd tidlig og ellers i landet så gjør de fleste privatpraktiserende også det - men de fleste syns ikk det er noe poeng før rundt ca uke 7-8 for det er så lite å se før den tid ...Hvor langt er du på vei nå ??
mamman til Linnea Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 jeg bor i oslo og er 11 uker på vei, så vil bare sjekke at alt er bra. Gikk inn på timebestillingen til Volvat og der sto det fra uke 14.... jeg får ringe og høre med de
TussaTuss Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg var på volvat i fredrikstad forrige uke....var da 6 uker på vei. Ikke noe problem å få ultralyd Så hjertet slå også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå