Gå til innhold

Syns alle andre bebier er så store/tunge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som har en liten flis? Hu er strax 7 månder og bare 6 kg og 63 cm. Når jeg leser om hvor store andre bebier er, så er det liksom ingen andre som er like små... finnes det virkelig ingen andre her inne? Hu spiser bra og er bli' og fornøyd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg syns mi og er liten.. hun er 7 kg og 65 cm.. er 7 mnd nå..

men kurven er bra og hun er fornøyd..

du har ingenting å anke på :)

Skrevet

he he si det du;) jenta mi var 4140 når hun ble født, og når hun var 6 uker veide hun 5720... blubba til mor det;)

Skrevet

Min gutt er 10,5 mnd og veier litt over 8 kg og er ca 70 cm lang. Men så lenge de følger kurven sin og har det bra så er det ikke noe å bekymre seg over.

Skrevet

Synes de hørtes små ut jeg, men det stagnerer sikkert etter et punkt, før de får en kraftigere oppgang både i vekt og lengde. Bebisen min er 63 cm og litt over 6 kg nå. Og hun er 3 mnd. -hun er en kraftplugg, men akkuratt "godtjukk" som hun skal være.

Skrevet

Jeg er en av de som har litt stor baby.. 69,8cm og 8180gr på 5mnd kontrollen.. Men han er lang da.. Følger kurven sin perfekt.. Har bare venniner med små babyer.. De er 6 uker eldre, og allikvel mindre enn min, hehe..

Skrevet

Har å ei lita flis, men sier sjelden hvor stor/lita hun er her inn for jeg blir angrepet hver gang med frekke kommentarer om at hun må jo være syk og jeg er en dårlig mor bla, bla bla Og hvis jeg da forteller hvor snill og enkel hun er så lyver jeg i følge andre F*** kjerringe her inne som vet og kan ALT. Sorry måtte bare få d ut...

Flisa mi var 6520g på 6 mnd kontroll og 67cm lang. Har fulgt den samme kurven hele tiden og har en fin og jevn økning. Her spises d godt og hun er blid og fornøyd hele tiden. Og veldig aktiv. :)

Skrevet

Hehe ... og jeg syns alle andre er så små :-))

Mini her er 7 mnd og 9,5 kg og 71 cm.

Han var på størrelse med flisa di da han var 4 mnd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...