Gå til innhold

Bleiedebatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke bruker dere i bleier til barna deres? Jeg har prøvd både Pampers og Libero. (Gullet er 7 uker). Jeg synes at Libero bleiene ofte blir litt fuktige utenpå... Bodyen virker også fuktig og i tillegg synes jeg det lukter tiss. Jeg skifter bleier hver tredje-fjerde time, slik at hun får tørr bleie hver gang hun får mat. Og synes det da er ille at bleia er slik etter så kort tid. Har ikke samme erfaring med Pampers. Noen andre som har testa og merket det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp har samme oppfatning nesten :)

Brukte Libero i ca i mnd for sys de var bedre en Pampers når han var bitteliten.. men så gikk vi over til Pampers etter det :)

Skrevet

synes libero sine lakk hele tiden..pampers var mye bedre for oss! MEN jeg bruker nå lidl bleien (midi) som funker KJEMPE bra:D

Skrevet

ja, libero sine bleier blir fort litt små fuktige utenpå.. men ikke dei up&go bleiene frå libero, men tror ikke dei har så små str til baby på 7 uker, men anbefaler dei når hun blir noen kilo tyngre..

selv liker eg veldi godt pampers sine.. sitte bedre og strammer mindre..

Skrevet

Vi bruker coop sine bleier. Mye rimeligere og jeg synes de er fleksibel og gode. Betaler bare 30 kroner for 1 pakke da jeg er coop medlem. Det er 35 stk i 1 pk

Skrevet

Da gutten min bare fikk mm var det bare liberobleien som dugde. Med de andre fikk han bæsj langt oppover ryggen. Han er snart 6 mnd og vi har begynt med grøt, så nå er avføringen fastere. Prøvde coop bleie på nytt, og nå går det helt fint. Så nå kan man jo spare litt penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...