Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Etter hva jeg forsto på NAV sine hjemmesider, så er det utbetaling av foreldrepenger den 25. Jeg mottok den 30. i januar og har ikke fått noe enda denne mnd heller. Er det meningen at forskjellige NAV kontorer utbetaler på forskjellige dager?
Pipolinchen & Amalie Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Heia...her er det det samme den 25. men det kommer ikke altid til der. Men har faktisk fått inn for denne månden.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Da min hjemkommune utbetalte foreldrepengene var utbetalingsdato 25. hver mnd (selv om de glemte å betale ut hver eneste gang....). Nå er alt sentralisert så alle kommunene i mitt fylke får utbetalt fra samme sted, så da er utbetalingsdatoen siste dag i mnd uten at de har sagt i fra til meg iallfall... Har måttet ringe mye og mase på NAV og det var i forrige mnd jeg fikk vite at fra desember var ny utbetalingsdato siste dag i mnd...
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Ja jeg har lagt ut en tråd om det under her også. Jeg fikk den 22 i januar og denne mnd har det ikke kommet enda. Tydeligvis litt variasjon;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå