Gå til innhold

Nå må jeg si jeg er overasket! Det skal da vere likt over hele landet! Hvordan er det der du bor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest et annet innlegg her ang NAV ble jeg litt forbauset! Det virker som om det er STOR forskjell på jvordan utbetalingene blir reknet ut i forhold til røde dager. Slik er det her:

En får utbetalt for 5 dager i uken uansett om det er røde dager. Siden noen mnd har 31 dager og andre 30 og det er forskjell¨på om det er 5 eller 4 helger i mnd så varierer utbetalingene litt. Men dette er ikke snakk om mange kroner.

Jeg har fått omtrent det samme utbetalt hver mnd uansett om det har vært jul, pinse eller påske. Nå i februar fikk jeg 700 kroner mindre, men det er fordi det bare er 29 dager denne mnd.

Etter å ha lest innlegget ringte jeg til NAV, og de hadde aldri hørt om dette. En skal ha utbetalt selv om det er røde dager. Dette er såkallet bevegelige helligdager som en ikke velger selv å ha fri på. En får jo utbetalt for disse når en får penger fra arbeidsgiver så det er jo rart at NAV ikke skal betale det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn som deg mini&mamma:)

Jeg bor i Modum kommune:)

Skrevet

Dette er riktig som du skriver mini&mamma, svigermor jobber i NAV og hun sier at slik er det i hele landet; du får betalt 5 dager i uka, samma hva.

Skrevet

Jeg har det også slik. 5 dager pr. uke uansett.

Tilhører Skedsmo

Skrevet

Hei, jeg fikk mindre betalt i desember enn jeg trodde jeg skulle ha , da er det jo halv skatt men endte opp med 800 mere utbetalt enn andre måneder, vist jeg skjønner dere riktig så er dette feil da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...