Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Kan visst fortsatt få kjøpt det på nettet, men noen som vet hvor...
Tia med 2 ♀ Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Satt selv å lette etter det her om dagen men fant desverre ikke en eneste side som solgte det, enda de ikke skal være fjernet.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Om dere søker på "fisher price learning home" på google, så får dere opp flere plasser dere får kjøpt!
Tia med 2 ♀ Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg fant utenlanske sider da men da kommer jo toll i tilegg. Jeg lette etter norske butikker. Har ikke råd til å betale masse ekstra. Og jentungen vokser da opp uten leken også, vi ga opp å bestemte å kjøpe noe annet.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Noe av poenget er vel også å ha det med norsk tale:-)
Tia med 2 ♀ Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 hehe ikke så nøye hos oss det da, siden datteren vår er to språklig nork og engelsk. :-) Men som sagt gidder ikke koste på toll i tilegg.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2008 Ja, da er det jo greit:-) Snuppa skal lære engelsk etterhvert hun og, men vil ikke at det skal være det førstespråket hun lærer.. Har sett den i Sverige, men svensk er heller ikke første pri...Litt kravstor jeg da...he he
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 prøv Toys'r us hvis du bor i nærheten av Oslo eller Bergen... tror de fleste lekebutikker som fører fisher price kan bestille også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå