Gå til innhold

Hva satt dere pris på / hadde dere sattpris på å få når dere lå på barsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niesen til min samboer er i fødsel nå og småen her i huset får snart en liten lekekamerat:)

Lurer på hva vi skal ta med opp til henne når vi skal besøke henne.

Husker jeg satt veldig pris på frukt og sjokolade. Blomstene klarte jeg jo å glemme i ammetåken og gleden av å komme hjem.

Hva satt dere pris på eller hadde dere satt pris på å få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å fikse en sånn kurv med litt forskjellig i?? litt til mor og far og kanskje litt til nurket?? litt sjokolade, kjeks, frukt o.l og kanskje et godt teppe eller en søt bamse til babyen?? og pakke den fint inn i sånn plast med en stor rosa eller blå sløyfe. baby klær får man jo uansett så mye av at det er koselig å få noe annet.

Skrevet

Kanskje en fin ammetopp el.l til mor? Som det sies får man jo så mye babytøy. Og som mor er det lett å glemme seg selv..

Skrevet

På sykehuset:

Ammete, lanolinsalve til såre brystvorter, håndkrem u parfyme, sjokolade, ukeblader

Syns det var pes med blomster. Dessuten ikke så bra for de små pga allergier og sånn. Tror faktisk ikke det var lov å ta med på barselavd heller jeg.

Barselbesøk hjemme; mat! ferdiglagede retter som bare kan varmes opp, kake, bakst av ymse slag, og KORTE besøk :-)

Skrevet

Syns det var koselig med blomster og hyggelige kort jeg da, vi er jo forskjellige.. :) Men håndkrem, et kjøpt eller selvstrikket teppe til babyen, minnebok til babyen, sjokolade, blader, kurv med ost og kjeks er også vinnere hos meg!

Hjemme er mat det beste tipset. Retter som bare kan varmes, eller kaker til kaffen.

Skrevet

Takk for masse gode forslag.

Husker selv jeg stresset over det å få besøk hjemme og satt veldig pris på at de selv hadde med kaffe mat og at de rydda og vaska for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...