Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Ja:-) Her har vi vært ute å trillet tur hver dag siden snuppa ble født. Hun sover bare ute i vogna på dagtid, så da er det greit å gå en liten tur med henne først.. (Ikke like fristende hver dag, men det har blitt en vane....)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 jepp.e deili å friskt det.har regnklær å støvler å.å lille gullet sitt godt å trygt i vogna :-)
bruse Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Ja. Deilig å komme seg ut en tur. Blir tullete av å være i leiligheten hele dagen. Men blir ikke så langt. Men i dag skal jeg prøve å trene på sats for første gang siden tulla ble født. Spent på hvordan det går på barneparkeringen.
Mamma til to tette Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jepp. Bor i Bergen så hvis jeg skulle vente på finvær så hadde det ikke blitt mye tur gitt. Har vært på tur hver dag siden fødselen uansett vær. Kun sykdom med feber holder oss inne. Investerte i et skikkelig godt regntøy til meg selv (som også er ganske fint og fancy så ser ikke ut som en sekk med poteter) og går går går.
@nemone Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Ja, finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær og regntrekk ;-) Har hund som må luftes hver dag uansett, så her går snuppa og jeg ute uansett vær.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Begensere her også, så det blir nok turer i regn på oss også.. ;0)
boble <3 Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Jepp:0) Tenk så deilig det sikkert er å ligge i vogna å høre på regnet;0) Vi prøver å komme oss ut på en trille tur pr dag.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Jada, regn stopper ikke oss! Skal ganske mye vær til for at ikke det er mulig å komme seg ut;) Har akkurat kommet hjem fra trilletur i regnet nå. Er forholdsvis mildt her og var deilig luft, så det var bare koselig. Her får lillegutt 2 turer pr dag de ukene jeg er hjemme, når pappa'n er hjemme blir det max 1;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå