Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 måtte legge meg kjempe tidlig for jeg hadde så vondt. Ikke nok med at man får mensen man ikek vil ha, så skal det også gjøre dirt vondt. Ikke kan jeg ta tabletter som funker heller. I dag føler jeg meg litt bedre. Nå ser jeg berre frem til samtalen hos hausken på fredag. jjeg kommer hjem på søndag, da skal jeg oppdere dere
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Kjempe masse lykke til hos Hausken!! :-) Håper dere får positiv respons :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 takk skal dere ha. er skummelt dette her
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Lykke til! Håper at det ordner seg for deg nå. Du er så snill og hjelpsom mot alle andre her inne, jeg unner deg at det blir din tur snart.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Tror nok samtalen på fredag går fint tryne. Lykke til )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2008 Tusen takk, for nå kvir jeg meg litt. Er egentlig helt teit, for det er jo bare en samtle. men jeg synes hele greiene virker skremmende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå