Gå til innhold

Merino-ull.....fikk sjokk over hvordan dette produseres!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har digget merino-ull til babyen min...men etter medias oppslag om hvordan sauen blir skalpert uten bedøvelse er det med bismak jeg kler på gutten min idag.

Jeg takler bare ikke å lese om dyr som lider... Flere som fikk seg et støkk, eller er det bare jeg som er nærtagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte ikke om det før jeg leste et intervju med Kari Traa i dag morges. Fikk bakoversveis her jeg satt, ikke pokker om jeg kjøper noe sånt no nå.

Skrevet

så innslaget på TV hvor sauen ble skalpert....det var helt jævelig.....sauen hadde kjempe smerter. Hvorfor ikke bedøvelse???????

Skrevet

helt jævlig. Hvorfor må de være så barbarisk? uff blir ikke å kjøpe mere merino ull. Stakkars små lam

Skrevet

Blir helt kvalm jeg.....og spør meg bare: HVORFOR MÅ DE LIDE?? Det finnes bedøvelse...

Skrevet

Ny fy f...!! Søkte opp og sjekket. Har slv jobbet på gård, tatt imot geitekje og lam, og stelt de noen mnd for så å slakte de. Det gjøres humant og jeg hadde ingen problemer med det.

Men slik dyremishandling!! Fyttikatta!!

OBS! OBS! Sterk kost! Sarte sjeler: stol på at det er jævlig, ikke les dette og bare boikott!

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/24/527870.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...