Willy Wonka Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har digget merino-ull til babyen min...men etter medias oppslag om hvordan sauen blir skalpert uten bedøvelse er det med bismak jeg kler på gutten min idag. Jeg takler bare ikke å lese om dyr som lider... Flere som fikk seg et støkk, eller er det bare jeg som er nærtagen?
Hikken Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hørte ikke om det før jeg leste et intervju med Kari Traa i dag morges. Fikk bakoversveis her jeg satt, ikke pokker om jeg kjøper noe sånt no nå.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 så innslaget på TV hvor sauen ble skalpert....det var helt jævelig.....sauen hadde kjempe smerter. Hvorfor ikke bedøvelse???????
madame Mim Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 helt jævlig. Hvorfor må de være så barbarisk? uff blir ikke å kjøpe mere merino ull. Stakkars små lam
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Blir helt kvalm jeg.....og spør meg bare: HVORFOR MÅ DE LIDE?? Det finnes bedøvelse...
Moi 32 Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Ny fy f...!! Søkte opp og sjekket. Har slv jobbet på gård, tatt imot geitekje og lam, og stelt de noen mnd for så å slakte de. Det gjøres humant og jeg hadde ingen problemer med det. Men slik dyremishandling!! Fyttikatta!! OBS! OBS! Sterk kost! Sarte sjeler: stol på at det er jævlig, ikke les dette og bare boikott! http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/24/527870.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå