Gå til innhold

til januar03.01.2007_gutt

snart mamma til 4 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har tatt ditt valg, men vil allikevel dele min erfaring med deg...

Jeg er en av 4 søstre. Det er 1,5 til 2 år i mellom oss, og vi har hatt en flott barndom og voksenliv som topp lekekamerater og venninner! Mine beste venne er mine søstre!

Av den grunn valgt jeg selv å få to tette (ønsket selv 4 tette, men det ble ikke slik betemte naturen...). Og min to på nå nesten 5 og 7 år gleder seg sååå mye sammen. Topp venner. Tror ikke det er noe galt i å vente dersom dere vil det, men venter dere slik at det blir 3 til 4 år i mellom de, blir det for stor sosial forskjell(ikke lekekamerat)- det blir mer mas på mor og far når det ikke er en lekekamerat å leke med .

To unger med bleier samtidig? Hmmmm Tenkte ikke på det jeg. Ikke så mye jobb å bytte bleie vel? Det blir fort en vane, og plutselig er den ene tørr...

Ja, ja. Du har valgt. Jeg hadde ikke valgt det samme som deg nei. Lykke til med alt.

mvh meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

takk for du delte dette med meg.

eg har ei lille søster så e 3 år mindre enn meg, så me har lekt masse i lag når me var små, så føle ikkje at 3 år blir mye aldre forskjell på ungen. Men dette er min erfaring då.

men det e godt å vite at du opplevde det fint med tette unger.

og det er helt greit med andre meninger oppi dette.

me har tatt avgjørelsen i lag, og me følte dette var rett for oss.

vil heller bruke mer tid på sønnen våres, og resten av dyren.

(drive gard, og oppdrett på gjeterhund, som også krever en del av tiden)

ønsker deg lykke til med ungene din.

og takker for din mening.

mvh

meg

Skrevet

Jeg har en søster som er 4 år yngre enn meg og vi lekte også kjempegodt sammen.

Har to brødre som det er fire år mellom også, og de har hatt stor nytte av hverandre.

Så det trenger du ikke tenke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...