Gå til innhold

Hvilken trille bør jeg kjøpe ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på sydentur og trenger en lett og grei trille med kalesj, mulighet for å legge ned rygg og ikke altfor små hjul, noen som har gode tips og erfaring(både god og dårlig) å komme med ?Tuppa blir 7 mnd når vi drar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte selv Babytravel vogn på Reflex ( må ha en lett vogn...) 9,3 kg,kan legges helt ned ( 1 liggestilling,2 halveis sittestillinger,1 oppreist sittestilling),kalesje,større hjul en på en vanlig paraplytralle.

Er kjempefornøyd!!!

Koster 1000 kr på Reflex.

Skrevet

Hvor finner man de!Eller må man bestille på nette!

Skrevet

ja, dette lurer jeg også på.

Noen flere med anbefalinger?

Skrevet

jeg vil anbefale shopper sulky som jeg kjøpte på reflex. koster 800kr og kan legges helt ned med kalesj. store hjul og grei "handlekorg" under:)

Skrevet

noen flere med tips ?

Skrevet

Jeg har kjøpt carena sin... den har plass til drikkebeger ved styret... vet ikke helt navnet... den er bare helt fantastisk bra:):):):) større hjul enn vanlig paraplytrille og utrolig stor handlekurv;) anbefaler den på det sterkeste:)

Skrevet

Den nye carena easy har en brett over handtaket, slik at den kan legges sammen som paraplytrille mens vognen oppslått blir som en lite minitralle.

Jeg kan ikke fordra paraplytriller jeg da.....!!

Handtakene, hjulene osv.

Såg at denne nye utgaven koster 999kr nå, mens den gamle koster 699kr. Men den blir som en liten tralle sammenlagt.

Skrevet

Jeg har kjøpt en Baby Travel 5 trinns Buggy på Reflex. En enkel og grei vogn med kalesje og bortimot full liggestilling. Den koster 399 kr. på reflex nå.

Skrevet

Har lett masse på nett og rundt omkring jeg også nå, for vi skal til syden nå i april og trengte derfor en trille jeg kunne ha med meg med full ligge stilling og kalesje...

jeg endte opp med Dakar som jeg kjøpte på babykos, den kostet 1645, var satt ned fra 3600 eller noe sånt.. den har tre hjul der fremre hjul kan låses, noe som er veldig kjekt viss man skal trille på stranden, den har full liggestilling, og kalesje, pluss regntrekk som dekker hele vognen, kjekt viss det skulle blåse litt på stranden, da får ikke lillegutt sand i øynene om han ligger inni vognen:)

du finner den på www.babykos.no

jeg er veldig fornøyd med den, har prøvd den en tur her hjemme nå, og den er så god og trille, lett å legge sammen og slå opp.

Skrevet

Kan forresten låse hjula på også.Sjekk ut Reflex sine butikker ( Sørbø )

Tror en kan finne den på Reflex.no eller noe slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...